هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD 2TB
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد اکسترنال ها بهترین گزینه برای بک آپ گیری و ذخیره سازی اطلاعات شماست. اما پیش از خرید ابتدا باید به خوبی ویژگی های هارد اکسترنال ها را بررسی کنید و سپس متناسب با نیاز خود و قابلیت آن دستگاه اقدام به خرید نمایید. امروز با به بررسی یکی از هارد اکسترنال های محبوب بازار به نام هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD 2TB می پرداریم تا فرایند خرید برای  شما اسانتر کنیم. در این مقاله از فروشگاه ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شما را با این محصول اشنا آشنا می کنیم .

دیجی کالا:

هارد اکسترنال «My Passport Ultra» محصول برند «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این هارد دارای ظاهری زیبا است که از ترکیب طرح فلزی و پلاستیکی به دست آمده‌است. هارد اکسترنال My Passport Ultra از طریق رابط USB3.0 به کامپیوتر شما وصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد همراهی می‌کند. حداکثر سرعت قابل دستیابی در این استاندارد به 5 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و در صورت فراهم شدن شرایط ایدئال، هارد اکسترنال My Passport Ultra ­می‌تواند اطلاعات را با چنین سرعتی جابجا کند. ظرفیت این هارددیسک 2 ترابایت است و برای کاربرانی‌ که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. سایز هد ارائه‌شده روی این محصول 2.5 اینچ است. هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport Ultra برای کار روی سیستم عامل ویندوز طراحی شده و از نسخه‌های جدید ویندوز به خوبی پشتیبانی می‌کند. در صورت نیاز به استفاده از این محصول روی سیستم عامل Mac می‌توانید پس از فرمت کردن هارد، از آن استفاده کنید. داده‌های کپی شده روی My Passport Ultra با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES محافظت می‌شوند و کاربر می‌تواند با تعیین یک رمز عبور امن، از دسترسی غیرمجاز به محتویات هارد اکسترنال خود جلوگیری کند.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD از تلفیقی از پلاستیک و فلز مرغوب ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. از این جهت در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی می توانید بر روی آن حساب باز کنید. البته لازم به ذکر است که این هارد دیسک به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده و در هنگام استفاده از آن باید دقت بالایی داشته باشید.

  • مجهز به پورت USB 3.0، انتقال اطلاعات با سرعتی عالی

پورت ارتباطی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD ظرفیت 2 ترابایت از نوع USB 3.0 است. این رابط که از جدیدترین نسل های پورت های USB محسوب می شود، دارای سرعت انتقال اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه بوده و کیفیتی عالی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال کمتر از این مقدار خواهد بود. با این وجود می توان سرعت انتقال اطلاعات این هارد دیسک اکسترنال 4 ترابایت را کاملاً ایده آل دانست. ضمن اینکه هارد اکسترنال از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می کند و با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است. پس مشکلی در استفاده از آن در ارتباط با سیستم های مختلف نخواهید داشت.

  • با تعریف رمز عبور از اطلاعات خود محافظت کنید

شاید بتوان یکی از مهم ترین قابلیت های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Ultra WDBTLG0020BGD را امکان تعریف رمز عبور برای آن دانست. بنابراین شما می توانید با استفاده از این قابلیت، از دسترسی افراد دیگر به اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک خود جلوگیری کنید. البته سعی کنید تا رمز عبور تعریف شده را هیچ گاه فراموش نکنید! در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی در استفاده از هارد اکسترنال برایتان ایجاد شود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD با ظرفیت 2 ترابایت از متد رمزگذاری 256 بیتی AES برای محافظت از اطلاعات بهره می برد.

  • امکان بک آپ گیری خودکار از اطلاعات

بر روی هارد دیسک Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD به صورت پیش فرض نرم افزار WD Backup موجود است. با استفاده از این نرم افزار، هارد اکسترنال به صورت خودکار از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن نسخه بک آپ تهیه کرده و فایل های نهایی را بر روی خود ذخیره می کند. پس بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات، می توانید از این هارد اکسترنال با خیالی راحت استفاده کنید.

در پایان قابل ذکر است که در متن به نقد و بررسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Passport Ultra WDBTLG0020BGD پرداختیم. چناننچه به راهنمایی بیشتر در این خصوص نیاز دارید می تواند با تماس با کارشناسان سایت ایده برتر پارسیان از انها راهنمایی بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 29 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی